Bestilling af bogpose

Du kan bestille din bogpose i nedenstående formular. Du får besked fra biblioteket, når din bogpose er klar til afhentning!

Hvad er en bogpose?

En samling bøger på maks. 8 stk. pr. person, som enten hentes i en pose, pakke eller bundet ind i snor. Den kan også beskrives som en lykkepose.
Vi prøver at ramme dine ønsker, men du kan under alle omstændigheder kun låne bøger, som er hjemme på vores eget bibliotek.

Bestilling

Du bestiller bøgerne på nedenstående formular.
Du kan evt. også ringe på nummer 30 10 55 35 alle hverdage mellem kl. 10-12, eller du kan sende os en mail på bibliotek@samsoe.dk.
Bestilling skal ske senest 2 hverdage før afhentning.
Du får besked fra os, når bogposen er klar og kan afhentes.
Bøgerne afhentes ved Sambiosens og bibliotekets store parkeringsplads tæt ved hovedindgangen på følgende tidspunkter:

• Mandag kl. 12-14
  • Tirsdag  kl. 12-14
  • Onsdag  kl. 14-17
  • Torsdag kl. 12-14

Når du er ankommet til parkeringspladsen, så skal du ringe på nummer 30 10 55 35, og oplyse:

• Navn
  • Bogposenummer

Så vil bibliotekspersonalet komme ud på parkeringspladsen og aflevere bøgerne på en forsvarlig måde.
Bogposen skal afhentes inden for 5 hverdage efter vi har sendt beskeden til dig.

Sygdom

Har du Corona-lignende symptomer eller føler dig syg, bedes du om ikke at afhente din bogpose!
Se mere om Corona på https://coronasmitte.dk.

Hvordan håndteres bøgerne?

Bøgerne lånes ud i 30 dage, men de må først afleveres, når biblioteket åbner op fysisk igen.
Selv om biblioteket skulle være nedlukket mere end de 30 dage, vil der ikke blive tilskrevet gebyr på disse lån.
Vi håndterer og pakker bøgerne efter Sundhedsstyrelsens retningslinjer. Bøgerne pakkes enten med snor eller i pose eller evt. i pakke.
Ved afhentning på Sambiosens parkeringsplads tæt ved hovedindgangen får du din bogpose ved, at vi sætter posen fra os og at du henter den, medens vi hele tiden holder god afstand imellem os.

Samtykke

Vi har brug for dit samtykke for at behandle din bestilling.
Når du afgiver din bestilling, giver du samtidig Samsø Bibliotek samtykke til at håndtere dine personoplysninger for at vi kan låne bøgerne ud på dine vegne.
Vi bruger naturligvis ikke dine oplysninger til andet.

Aflevering?

Vi tager ikke imod aflevering af bøger. Dem bedes du beholde, til vi åbner igen - eller biblioteket orienterer om anden procedure på hjemmesiden https://bibliotek.samsoe.dk.

Spørgsmål

Har du spørgsmål, er du også velkommen til at sende en e-mail til: bibliotek@samsoe.dk eller ringe på nr. 30 10 55 35 kl. 10-12 på hverdage.

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.